benvinguda

Tradicional, clàssic, jazz, modern, són diferents llenguatges que estan al servei d'una motivació superior, l'expressió musical. Benvinguts al meu blog personal.

dijous, 24 de desembre del 2015

Boires a la Mussara. Simfònic

Aquesta és la que jo considero que és la primera sardana composada per mi, tot i que amb anterioritat n'havia composat un parell que van quedar desestimades, molt encertadament, pel poc nivell que oferien.


Tot i que s'ha tocat poc en cobla se n'han interpretat moltes versions que he fet per a diverses formacions -orquestra de cambra, banda, rondalla, quartet de flautes, guitarra...-.
Avui us deixo escoltar aquesta versió simfònica que es va produir el dia 26-5-13 a l'Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú en el concert ofert per aquestes dues orquestres tocant conjuntament.

Orquestra de Grau Professional Eduard Toldrà del IAE Oriol Martorell, Mario Bugliari.
Orquestra de Grau Professional del Conservatori Municipal de Música de Vilanova i la Geltrú, Francesc Serra.


Verkami obert http://vkm.is/coblamaricel 


2 comentaris:

  1. és una sardana que encomana alegria. l'he tocada en versió consort de flautes. l'enhorabona

    ResponElimina
  2. M'ha fet molta gracia sentir aquesta sardana. Els meus avantpassats eren de La Mussara. Un dels meus besavis encara hi va viure i jo hi he volgut anar un parell de vegades encara que casi no en resta res del poble. No sabia que algu l'hi agues dedicat una composicio. Moltes gracies !!!!

    ResponElimina